Ofte stilte spørsmål
Sist oppdatert: 26. oktober 2021.
Her finn du svar på nokre av dei spørsmåla mange stiller oss.
På sida Når blir saka mi behandla kan du sjekke kor mange dagar det er sidan vi fekk sakene vi behandlar akkurat no.
Har du sendt inn meldinga via Altinn, får du tilbakemelding i «Innboksen» så snart meldinga er ferdigbehandla.
Skriv inn namn eller organisasjonsnummer i feltet «Foretakssøk» til høgre her på sida, så vil du finne informasjon om kven som sit i styret.
I Altinn får du gratis tilgang til firmaattestar og andre produkt på ditt eige selskap.
Treng du attestar på andre selskap, kan desse bestillast i nettbutikken vår. Produkt frå nettbutikken som blir leverte elektronisk er gratis, mens det framleis kjem gebyr på produkt som blir sendt ut med posten.
For å endre styresamansetninga, må du sende inn Samordna registermelding. Skjemaet fortel deg kva du må fylle ut og kva vedlegg som krevst. For å sende inn skjemaet, må du vere logga inn som privatperson.
Skal du melde fråval av revisjon til Føretaksregisteret i år? Da må du sende inn Samordna registermelding.
For å endre namn, må du sende inn Samordna registermelding. Legg ved protokoll frå kompetent organ, for eksempel generalforsamling, som viser vedtaket, og eventuelt vedtekter/selskapsavtale/reiarlagsavtale.
På sida Korleis vel eg namn på verksemda mi? Kan du lese meir om val av namn og kva omsyn du må ta.
For å endre adressen, må du sende inn Samordna registermelding. Skjemaet fortel deg kva du må fylle ut og om det blir krevd vedlegg.
Fakturaen blir sendt direkte til innboksen din i Altinn. På informasjonssida vår om faktura direkte i meldingsboksen, kan du lese meir om korleis dette fungerer.
Vi har dessverre ingen informasjon om forholdet ditt til Skatteetaten. Denne informasjonen finn du hos Skatteetaten.