Språk
Søk
Meny

Søk


Velg språk



Bokmål

Alt innhold er tilgjengelig på bokmål

Nynorsk

Noko av innhaldet er tilgjengeleg på nynorsk

Slik starter du enkeltpersonforetak

3
Saken din blir behandlet

Saken blir behandlet

Saken har nå kommet inn til oss, og vil bli behandlet av en saksbehandler.

Du kan se hvilken dato vi har kommet til i saksbehandlingskøen vår på siden Når blir saken min behandlet.

Mangelfull innsending

Hvis det er mangler ved innsendingen, så tar vi kontakt med deg. Vi vil da gi deg informasjon om hva du må gjøre for å rette opp manglene eller få vurdert saken på nytt.

Hører du ikke noe fra oss?

Da kan det være fordi meldingen ikke er signert av deg eller andre som skal har påtatt seg et oppdrag i ditt enkeltpersonforetak. Etter at du har sendt meldingen, kan du se hvem som har signert. Her finner du veiledning til hvordan du kan sjekke status på din sak.