Nynorsk 

Samordnet registermelding - BR1010B

Bruk elektronisk registrering

Gjennom elektronisk registrering kan du registrere nye enheter og foretak i Enhetsregisteret og Foretaksregisteret. Du kan også melde endringer og nye opplysninger om eksisterende enheter eller melde fra om oppløsning og sletting. Tjenesten kan brukes for de vanligste organisasjonsformene.

Hvis du ikke kan benytte elektronisk registrering, kan du bruke de nedlastbare skjemaene våre:

 

Last ned skjema

Skjema i PDF-format (Adobe Acrobat)

(OBS! Krever Acrobat Reader versjon 3.0 eller senere)

• Samordnet registermelding Del 1 – Hovedblankett  

Bokmål  

Nynorsk

• Samordnet registermelding Del 2 – Tillegg for Merverdiavgiftsregisteret  

Bokmål  

Nynorsk

Skjema i MS Word-format

• Samordnet registermelding Del 1 – Hovedblankett  

Bokmål  

Nynorsk

• Samordnet registermelding Del 2 – Tillegg for Merverdiavgiftsregisteret  

Bokmål  

Nynorsk

Skjema i åpent dokumentformat (ODF). NB! Du kan ikke benytte utfyllbare skjema i ODF-format hvis du bruker MS Office.

• Samordnet registermelding Del 1 – Hovedblankett  

Bokmål  

Nynorsk

• Samordnet registermelding Del 2 – Tillegg for Merverdiavgiftsregisteret

Bokmål

Nynorsk

 

Veiledning til samordnet registermelding - Del 1 (nettside): Bokmål Nynorsk

Om de ulike filformatene på nedlastbare skjema