Søk


Velg språk



Ofte stilte spørsmål om registrering av lag eller forening

Sist oppdatert: 7. mars 2023.

Hvilken type dokumentasjon må jeg legge ved når jeg skal registrere styret?
Må jeg melde hele styret i skjemaet?
Skal jeg melde varamedlemmer i skjemaet?
Hvordan registrerer jeg rollene sekretær, kasserer og økonomiansvarlig?
Jeg vet ikke når foreningen er stiftet. Hvilken dato skal jeg oppgi i skjemaet?
Jeg finner ikke stiftelsesdokumentet til foreningen. Hva skal jeg gjøre?
Skal jeg fylle ut noe i skjemaets felt for signatur?
Hvilke opplysninger må et vedtak om signatur inneholde?
Jeg har fått beskjed av banken om å registrere signatur for å få tilgang til bankkonto. Hvordan går jeg frem for å få dette registrert?
Hvordan melder jeg signaturrett til kasserer når jeg ikke finner denne rollen i skjemaet?
I våre vedtekter står fortsatt det gamle navnet til foreningen. Hvilket navn skal jeg da oppgi i skjemaet?
Vi har et varamedlem som er rykket opp til styremedlem midt i styreperioden. Skal vi melde dette?
Hvordan melder jeg styre når protokollen fra årsmøtet viser valg av en person som nå har sluttet?