Søk


Velg språk



Forside bokmål

Alt innhold er tilgjengelig på bokmål

Forside nynorsk

Noko av innhaldet er tilgjengeleg på nynorsk

Vi oppdaterer våre sider for å tilby mer informasjon på engelsk. Du vil derfor kunne finne sider som er under arbeid.

Tilbakemelding på årsregnskap

Sist oppdatert: 16. mars 2021.

Virksomheten får vedtak om årsregnskapet i innboksen i Altinn, med varsling på e-post eller SMS.

Vi sender e-post til e-postadressen(e) som ble oppgitt i skjema for årsregnskap og til kontaktinformasjonen i Altinn. For å få opp vedtaket i Altinn, må du ha siste versjon av Adobe Reader installert.

Når årsregnskapet blir godkjent, sender vi vedtak med bekreftelse på godkjent årsregnskap til virksomheten. Dette blir også kunngjort.

Hvis årsregnskapet ikke blir godkjent, står det i vedtaket hva dere må rette før ny innsending. Hvis årsregnskapet er sendt før innsendingsfristen, får dere 2 uker til  å rette mangler/feil uten at dere får forsinkelsesgebyr. Dette gjelder ikke når årsregnskapet blir sendt etter innsendingsfristen.