Søk


Velg språk



Tips til hvordan du registrerer lag eller forening

Sist oppdatert: 9. november 2020.

Hvilken type dokumentasjon må jeg legge ved når jeg skal registrere styret?
Må jeg melde hele styret i skjemaet?
Skal jeg melde varamedlemmer i skjemaet?
Vi har et varamedlem som er rykket opp til styremedlem midt i styreperioden. Skal vi melde dette?
Hvordan melder jeg styre når protokollen fra årsmøtet viser valg av en person som nå har sluttet?
Hvordan registrerer jeg rollene sekretær, kasserer og økonomiansvarlig?
Jeg vet ikke når foreningen er stiftet. Hvilken dato skal jeg oppgi i skjemaet?
Jeg finner ikke stiftelsesdokumentet til foreningen. Hva skal jeg gjøre?
Skal jeg fylle ut noe i skjemaets felt for signatur?
Hvilke opplysninger må et vedtak om signatur inneholde?
Jeg har fått beskjed av banken om å registrere signatur for å få tilgang til bankkonto. Hvordan går jeg frem for å få dette registrert?
Hvordan melder jeg signaturrett til kasserer når jeg ikke finner denne rollen i skjemaet?
Finnes det betegnelser som ikke kan brukes i navnet til en forening?
I våre vedtekter står fortsatt det gamle navnet til foreningen. Hvilket navn skal jeg da oppgi i skjemaet?