Tilbakemelding om årsregnskap

Sist oppdatert: 21. juni 2018 .

Du får tilbakemelding om årsregnskapet på e-post og i innboksen i Altinn.

Vi sender e-post til e-postadressen(e) som du registrerte når du sendte inn årsregnskapet og til kontaktinformasjonen som er registrert i Altinn.

Når årsregnskapet blir godkjent ved Regnskapsregisteret, sender vi bekreftelse om godkjent årsregnskap til dere. Dette vil også bli kunngjort.

Hvis årsregnskapet har mangler/feil og ikke blir godkjent, sender vi nektingsvedtak hvor det står hva som må rettes opp før dere må sende inn alt på nytt igjen i en samlet innsending.

Hvis dere har sendt inn årsregnskapet til Regnskapsregisteret før innsendingsfristen, får dere 2 uker til  å rette opp mangler/feil uten at dere får forsinkelsesgebyr. Dette gjelder ikke for årsregnskap som blir innsendt etter innsendingsfristen.

For å få opp vedtaket i Altinn, må du ha installert siste versjon av Adobe Reader.